close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שטיחים זולים ואיכותיים היכן ניתן למצוא?

מערכת שורשה שבט, תשפ31/01/2020

אם אתם עושים השוואה בין השטיחים השונים, שימו לב לצפיפות האריגה, לגימורים וכדומה. כל פרט כזה ישפיע על המראה של השטיח, על האיכות שלו ועל המחיר

תגיות:
אין ספק כי שטיח הוא פריט מרכזי, חשוב וחיוני בכל בית. אם אתם רוצים להפוך את מראה הסלון בבית שלכם למרשים יותר, את חדר השינה למיוחד יותר או כל פינה אחרת בבית להרבה יותר חמימה וביתית, אין ספק כי שטיח יכול לענות על הצרכים שלכם ולהשיג את המטרות שלכם בצורה הטובה ביותר.

יחד עם זאת, שטיחים איכותיים הם לא תמיד זולים, ורבים אשר חשקו בשטיח מרשים וייחודי ויתרו על התענוג רק מתוך חשש לגבי המחיר, אך אתם לא צריכים לעשות זאת.

אם אתם רוצים למצוא שטיחים זולים ואיכותיים, ולעצב את
הבית שלכם בצורה מרשימה וייחודית מבלי להוציא על כך סכומי כסף גבוהים מאוד, קראו את המאמר הבא ותמצאו את הדרך הנכונה לעשות זאת.

התאמה של חומר הגלם ממנו עשוי השטיח
אחד הנתונים המשפיעים באופן מהותי על המחיר של כל שטיח, הוא חומר הגלם ממנו הוא מיוצר. אם אתם רוצים לרכוש שטיח, ולהוזיל את העלויות שלכם, חשוב שתתייחסו לחומר הגלם, וכך תוכלו לראות הבדלים משמעותיים במחירים, החל ממחיר של מאות שקלים בלבד לשטיחים מחומרים סינטטיים, ועד למחירים של אלפי שקלים ויותר לשטיחים המיוצרים מחומרים טבעיים ואורגניים ובעבודת יד כמו שטחי צמר וכדומה.

חשוב להבין כי היום ישנם חומרים סינטטיים אשר מדמים את המראה של החומרים הטבעיים, ונראים מרשימים מאוד, כך שאתם לא צריכים להרגיש שאתם מתפשרים על הנראות והעיצוב בשל הצורך לקבל מחיר זול יותר.

הכירו את סוגי השטיחים השונים
אם אתם רוצים למצוא שטיחים זולים, אך גם איכותיים, אתם צריכים להכיר את סוגי השטיחים הנפוצים ביותר היום, ולדעת את ההבדלים ביניהם על מנת לבצע בחירה נכונה:
• שטיחים קלאסיים – שטיחים אשר מגיעים במגוון רחב של דוגמאות אותנטיות מתרבויות שונות ברחבי העולם.
• שטיחים בעבודת יד – שטיחים אשר מיוצרים בעבודת יד ממגוון רחב של מדינות כמו פרס, טורקיה, מרוקו ואפילו סין, ובהתאמה לעיצובים והתרבויות במדינות הללו. בשל עבודת היד, שטיחים אלו יהיו יקרים יותר.
• שטיחי שאגי – שטיחים בעלי שיער גבוה ופלומה רכה, אותם ניתן למצוא גם מחומרים סינטטיים כמו ניילון וגם מחומרים טבעיים כמו צמר או משי.
• שטיחים מודרניים – שטיחים המתאימים לסלון הבית ומגיעים במגוון רחב של דוגמאות מודרניות בסגנון עיצוב עכשווי ויוקרתי, ניתן למצוא אותם גם בעבודת יד, וגם באריגת מכונה אשר מוזילה את מחירם.

כאשר אתם מבצעים השוואה בין השטיחים השונים שימו לב לצפיפות האריגה, לגימורים וכדומה. כל פרט כזה ישפיע על המראה של השטיח, על האיכות שלו וכמובן – תהיה לו השפעה משמעותית על המחיר של אותו שטיח, כך שאם אתם רוצים להוזיל עלויות תוכלו למצוא תחליפים זולים יותר, והיום אתם אפילו לא צריכים להתאמץ ותוכלו למצוא מגוון רחב במיוחד שיתאים לכם.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה